sobota, 28 marca 2015

No to zaczynamy!

A więc na początek cześć i czołem!
Od razu powiem, nie chcę być typową bloggerką modową, blog prowadzę z własnej przyjemności.
Dlaczego akurat moda i ubrania? Często przeglądam Internet w poszukiwaniu czegoś fajnego, interesuję się modą i podobno mam wyczucie stylu.
Co chcę tu robić? Będę wyszukiwać ciekawych loków, w cenach optymalnych i z powszechnie dostępnych sklepów. Do tego dochodzą porady, niekiedy będziemy szukać czegoś w stylu celebrytów oraz rozwiązywać modowe problemy.
Chcę by tu panowała luźna atmosfera, a więc nie bójcie się pisać, komentować, może wniesiecie coś ciekawego na tę stronkę.
Coś o mnie? Hmmm... Mam na imię... Umówmy się na pseudo czyli "Jerdee". Mam 15 latek, żyję sobie na pewnym zadupiu i mam wiele hobby ale to może zostawmy, bo to nie blog o mym życiu a o ubraniach.
Dobra koniec mych smętów, bo ta mowa raczej na razie dużo Wam nie da.
Dzięki wszystkim za odwiedzimy, jeśli ciekawi Was to, co dalej pokażę, zasubskrybujcie a Was nie zawiodę! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz