niedziela, 29 marca 2015

Szorty z wysokim stanem

We większości sklepów zaczyna się pojawia kolekcja letnia.
Postanowiłam, że zacznę od szortów, a dokładniej takich z wysokim stanem.
Są to moim zdaniem spodenki uniwersalne, można ubrać je i na co dzień z fajnym t-shirtem ale również idzie stworzyć kreację nadająca się na oficjalne spotkania.

Przeszukując kilka moich ulubionych sklepów natknęłam się między innymi na coś z oferty sklepu H&M. Jest to cena promocyjna, a więc radzę szybko łapać okazję! ;)
 
A więc tutaj przykład klasycznych wersji kolorystycznych: jeans, szary oraz czarny.
 
 
 
 
 
Osobiście skorzystałam z tej oferty, wybrałam dwie ostatnie propozycje, czekam na kuriera.
A co wy sądzicie o tym rodzaju spodenek?

*Zamówienie doszło terminowo, nie nyľo problemów. Spodenki są takie, jak na zdjęciach, czyli w realu nie odbiegają od katalogowych fotografii. Jestem zadowolona.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz